Mss kunnen we hier eens een gezamenlijk php probleem zoeken, een applicatie die veel mensen zouden willen maken of zo. En dan proberen we die samen op te lossen op de activiteit voor webmasters? Waarschijnlijk lieftst iets met php en mysql, niet te moeilijk zodat we het kunnen maken in +- 2 uur en zodat iedereen kan volgen.
Voorwaarde is dan wel dat we volledig vanaf nul beginnen die avond en dat er niemand is die al 'voorbereidend' werk gedaan heeft anders zijn de beginners niet mee.
We zouden dan de avond zelf 1 iemand kunnen aanstellen om dat een beetje te coördineren en dan laat je de mensen maar ideeën spuien en vragen stellen.
Ik dacht aan een gastenboek of een inschrijvings formulier of zo... Kan zelfs interessant zijn voor de mensen die zo'n dingen in no-time maken, er zullen altijd wel niet iets andere/betere methoden zijn.
En een lanparty zie ik ook wel zitten, maar dan liefts oudere spellen zoals HL1, TFC, Q3, oude race games, Age of Empires,... want mijne laptop heeft geen zo'n goeie GPU
want dan kunnen we ook is zien hoe de anderen programmeren, nieuwe (betere) php functies leren enzo...
(bv ik haal data altijd uit mysql met mysql_fetch_array, maar zijn er geen betere/snellere functies om speciale data (individuele cellen enzo) uit de database te halen? ik zeg maar wat ...
edit: oei dat was al gezegd... ik was te enthousiast na de eerste alinea