Scoutnet vzw

We connect scouts!
Het is momenteel 23 Mei 2024 16:38

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: email
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2003 15:17 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 12 Jan 2003 0:00
Berichten: 105
Woonplaats: Waasmunster
ik probeer om emails te ontvangen op <a href="mailto:sn0948@scoutnet.be" target="_new">sn0948@scoutnet.be</a> (onze email) maar ik krijg die niet binnen. Ik heb het geprobeerd via de webmail en met outlook, maar toch krijg ik ze niet. Versturen van emails gaat wel, maar dat gaat zeker niet over de scoutnet-servers, dus is dat anders. <BR> <BR>Of kan het zijn dat emails en langer dan een halve dag over doen om er te geraken? (ik krijg trouwens ook geen melding dat mijn mails niet verzonden konden worden, dus ze gaan wel degelijk ergens naartoe) <BR> <BR>Moet ik ergens iets instellen ofzo?


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel: email
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2003 16:15 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Jul 2002 23:00
Berichten: 36
Woonplaats: Beringen
bij ons is het emailadres de naam van onze groep, beringenmijn, en niet onze scoutnet nummer, sn0920. Misschien dat eens veranderen

_________________
<handtekening>


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel: email
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2003 16:17 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Jul 2003 23:00
Berichten: 73
Hoi Saait, <BR> <BR> <BR>ben net met zelfde bezig... ben wel degelijk in staat geweest om vanuit outlook een email naar mezelf te kunnen zenden. Maar vandaag nog eens geprobeerd en de mail komt niet binnen... ik gok dus ook op een serieuze delay ergens.... <BR> <BR>Onder outlook 2002 kun je bij je account-instelling een test laten uitvoeren. Krijg je overal "groen licht"? <BR> <BR>Kga het ook nog eens bekijken... als ik iets vind, hoor je het zeker! <BR> <BR>groetjes, <BR> <BR>geestdriftige spreeuw


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel: email
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2003 16:30 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Jul 2003 23:00
Berichten: 73
Hey saait, <BR> <BR>frank heeft gelijk... het veranderen van je gewone sn*** naam in je groepnaam, zorgt er inderdaad voor dat de mail perfect werkt. Zowel via webmail als via pop3.... maar wat ik dan héél graag wil weten is dit: <BR> <BR>hoe kan je je email-adres veranderen i.p.v. nu <a href="mailto:siegfriedranst@scoutnet.be" target="_new">siegfriedranst@scoutnet.be</a> naar <a href="mailto:administrator@siegfriedranst-actueel.be" target="_new">administrator@siegfriedranst-actueel.be</a> <BR> <BR>Iemand suggesties???


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel: email
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2003 16:45 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 12 Jan 2003 0:00
Berichten: 105
Woonplaats: Waasmunster
<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font size=-1>Quote:</font><HR></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=-1><BLOCKQUOTE> <BR>On 2003-07-27 17:30, Sfinx wrote: <BR>Hey saait, <BR> <BR>frank heeft gelijk... het veranderen van je gewone sn*** naam in je groepnaam, zorgt er inderdaad voor dat de mail perfect werkt. Zowel via webmail als via pop3.... maar wat ik dan héél graag wil weten is dit: <BR> <BR>hoe kan je je email-adres veranderen i.p.v. nu <a href="mailto:siegfriedranst@scoutnet.be" target="_new">siegfriedranst@scoutnet.be</a> naar <a href="mailto:administrator@siegfriedranst-actueel.be" target="_new">administrator@siegfriedranst-actueel.be</a> <BR> <BR>Iemand suggesties??? <BR></BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End --> <BR> <BR>bij je emailaliases een regel toevoegen zeker? ik zou dat zelf ook nog willen instellen, maar eerst een gewone email sturen... dat lijkt al moeilijk genoeg <BR> <BR>waar staat trouwens die test, want ik vind die niet onder mijn account-instellingen (als ik dat daar toch al moet zoeken)<BR><BR>[ Dit bericht is gewijzigt door: saait op 27-07-2003 17:51 ]


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel: email
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2003 16:53 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Jul 2003 23:00
Berichten: 73
hey saait, <BR> <BR> <BR>een email-alias instellen is me al gelukt... alle emails op <a href="mailto:info@siegfriedranst-actueel.be" target="_new">info@siegfriedranst-actueel.be</a> worden automatisch doorgezonden naar mijn gewone emailadres. <BR> <BR>Mijn bedoeling is echter dat als je via de scoutnet-email-account een mail naar iemand anders stuurt dat die persoon bij afzender ziet staan: <a href="mailto:administrator@siegfriedranst-actueel.be" target="_new">administrator@siegfriedranst-actueel.be</a> en niet <a href="mailto:sn1071@scoutnet.be" target="_new">sn1071@scoutnet.be</a> <BR> <BR>Bij mijn weten kan ik dit niet zomaar oplossen via de emailalliassen. <BR> <BR>Suggesties? <BR>


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel: email
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2003 17:05 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 12 Jan 2003 0:00
Berichten: 105
Woonplaats: Waasmunster
(als je al het reply-adres verandert in outlook, dan zien ze nog wle de sn1017, maar als je dan op reply klikt, dan verstuurt ie naar bv administrator@.. ) => niet meer van belang <BR> <BR>juist nog even getest, verander gewoon je email adres in outlook, zolang je account (login + paswoord) zelf maar juist is <BR> <BR>[ Dit bericht is gewijzigt door: saait op 27-07-2003 18:06 ]<BR><BR>[ Dit bericht is gewijzigt door: saait op 27-07-2003 18:07 ]


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel: email
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2003 17:17 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Jul 2003 23:00
Berichten: 73
heb ik al geprobeerd, maar het probleem is dan dat de email niet meer aankomen... ik kan ze dan wel versturen, maar ze komen niet meer aan... enkel met <a href="mailto:sn1071@scoutnet.be" target="_new">sn1071@scoutnet.be</a> kan ik versturen én ontvangen... <BR> <BR>Maar wat je zegt zou inderdaad een eenvoudige oplossing zijn. Ik heb echter geen flauw benul, waarom de mails dan niet meer aankomen...


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel: email
BerichtGeplaatst: 27 Jul 2003 17:19 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Jul 2003 23:00
Berichten: 73
de test-account settings vind je onder de eigenschappen van je account, maar enkel wel in outlook 2002!!! <BR> <BR>weet niet welke versie je hebt?? <BR> <BR>tools-emailaccounts-change emailaccounts-dubbelklik op je account en dan zie je knop "test account settings"


Omhoog
 Profiel  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertaald door phpBBservice.nl.