Scoutnet vzw

We connect scouts!
Het is momenteel 17 Nov 2024 19:26

Alle tijden zijn UTC + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 07 Aug 2003 20:18 

Gebruikers-avatar

Hey Jan of doomer, <BR> <BR>ik ben een manier aan het zoeken om PHPProjekt in gang te krijgen. Is een open source, die eigenlijk een soort van microsoft outlook online is. <BR> <BR>Voor de groepsleiding van onze groep zou ik die graag online kunnen zetten, maar aangezien dat dit geen officiële postnuke module is, wordt een lege database dus vereist, alvorens de installatie te kunnen vervolledigen. <BR> <BR>Ik weet dat we als extra gebruikers maar 1 account (mysql) krijgen, maar is er geen manier om dit dan te omzeilen. Ik las in het forum al iets over een sub-database, maar hoe moeten we dit dan aanmaken? In phpmyadmin staat by het aanmaken van nieuwe databases, mooi in italic: I]no privileges[/I] <BR> <BR>Hebben jullie een paar ideetjes, want dit lijkt me écht een fantastisch ding om online te kunnen zetten (omdat we het ook zouden kunnen syncen met outlook zelf en dus ook met de PDA!!! Neem maar eens een kijkje op <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.phprojekt.com" TARGET="_blank">PHPProjekt</A><!-- BBCode End --> <BR> <BR>thanx <BR> sfinx

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 Aug 2003 9:43 
Site Admin
Site Admin
Gebruikers-avatar

Da´s niet alleen een vraagske voor mij, denk ik. <BR> <BR>We zijn effectief bezig de wensen/verzuchtingen van de extra leden in kaart brengen en die te plaatsen in de technische/financiële mogelijkheden van scoutnet. Meerdere accounts/databases per groep is er eentje van, maar er zijn ook reeds vragen binnengekomen over subaccounts voor ftp en meer diskruimte. Natuurlijk willen we de creativiteit van onze leden niet remmen dus doen we ons best om deze smeekbeden in te willigen :) <BR> <BR>Ik vermoed dus dat we gaan voor het systeem subaccounts voor zowel ftp/mysql, maar daarvoor moet het administratief/technisch gedeelte herschreven worden. Eén en ander zal afgesproken worden op de bestuursvergadering volgende week waarvan ongetwijfeld verslag zal verschijnen. <BR> <BR>Hopelijk heb je dus nog even geduld ? :p

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 Aug 2003 10:51 

Gebruikers-avatar

Hey doomer, <BR> <BR> <BR>geen probleem hoor! Heb gisteren phpprojekt toch in gang gekregen, maar dan in mijn gewone database naast mijn postnuke installatie. Het nadeel is dat het geen prefix gebruikt. Terwijl alles van postnuke mooi met nuke_**** begint, staan er nu gewone bestanden tussen. <BR> <BR>Het werkt maar is enkel lastig om later nieuwe installaties of net 1 van de 2 te kunnen verwijderen. Daarom zouden 2 database toch wel handig zijn, denk ik. <BR> <BR>Bedankt voor jullie harde werkt! <BR> <BR>Geestdriftige Spreeuw

Profiel  

Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur