Scoutnet vzw

We connect scouts!
Het is momenteel 16 Nov 2024 23:01

Alle tijden zijn UTC + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: danku
BerichtGeplaatst: 30 Okt 2003 14:57 

Gebruikers-avatar

bedankt scoutnet voor de nieuwe server. heb gemerkt dat de upgrade precies niet zo vlot verliep als verhoopt : hopelijk niet te hard moeten zweten:)

Profiel  

Titel:
BerichtGeplaatst: 30 Okt 2003 16:23 
Site Admin
Site Admin
Gebruikers-avatar

Mooi zo, alles werkt weer! En 't is misschien maar een indruk, maar volgens mij gaat alles nóg sneller!

Dank u Scoutnet, we love you!

To

ps: alleen het probleem met het nieuwe forum (phpBB) en Kotnet in Leuven blijft: ik kan niet meer posten vanop kot... jammer maar niks aan te doen?? (wie hetzelfde probleem zou hebben (bij het posten van een bericht krijg je een "invalid_session"-error), laat het mij weten :wink: )

Profiel  

Titel: Re: danku
BerichtGeplaatst: 30 Okt 2003 16:26 
Site Admin
Site Admin
Gebruikers-avatar

frassati schreef:
bedankt scoutnet voor de nieuwe server. heb gemerkt dat de upgrade precies niet zo vlot verliep als verhoopt : hopelijk niet te hard moeten zweten:)

Het duurde wat langer dan gepland omdat het overzetten van data van de de gebruikers niet tijdig klaargeraakte en we terug moesten keren naar het belgenlandje. Hierdoor moest de 9Gb data over een 2mbit lijntje gepompt worden en dat duurde dus een nacht :?

Profiel  

Titel:
BerichtGeplaatst: 31 Okt 2003 10:27 

Gebruikers-avatar

To schreef:
ps: alleen het probleem met het nieuwe forum (phpBB) en Kotnet in Leuven blijft: ik kan niet meer posten vanop kot... jammer maar niks aan te doen?? (wie hetzelfde probleem zou hebben (bij het posten van een bericht krijg je een "invalid_session"-error), laat het mij weten :wink: )

is een bug in phpbb vanaf versie 2.0.6 is die eruit. 2.0.6 is geïntegreerd in phpnuke 7.0 dat pas over een dikke maand beschikbaar zal zijn:) zitten op bij ons met hetzelfde probleem...

als er echt iemand iets aan wil doen moet er in de code van phpBB gepruld worden op invalid session zoeken op de site van phpBB. de vraag is daar al zo vaak gesteld dat ze er niet meer op antwoorden...

Profiel  

Titel:
BerichtGeplaatst: 04 Nov 2003 15:43 
Site Admin
Site Admin
Gebruikers-avatar

frassati schreef:
To schreef:

is een bug in phpbb vanaf versie 2.0.6 is die eruit. 2.0.6 is geïntegreerd in phpnuke 7.0 dat pas over een dikke maand beschikbaar zal zijn:) zitten op bij ons met hetzelfde probleem...

als er echt iemand iets aan wil doen moet er in de code van phpBB gepruld worden op invalid session zoeken op de site van phpBB. de vraag is daar al zo vaak gesteld dat ze er niet meer op antwoorden...

Hopen dat ze dan zo snel mogelijk die update er zullen opzetten... want altijd vanop de hogeschool is toch ook niet alles :wink: Tnx!

To

Profiel  

Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Dec 2003 12:45 
Site Admin
Site Admin
Gebruikers-avatar

Joepie! Dankzij de update van phpNuke kan ik eindelijk terug posten vanop kot. Bedankt Jorisp!

To

Profiel  

Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur