Scoutnet vzw

We connect scouts!
Het is momenteel 28 Mrt 2024 13:29

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: www.gisco.be
BerichtGeplaatst: 18 Aug 2006 15:21 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 22 Jan 2004 0:00
Berichten: 773
Hoi,

Pas gelanceerd en zelf nog druk bezig op zoek naar fouten, maar toch al hier eens posten :) http://gisco.be

Veel inhoud is er niet bijgekomen in vgl met de vorige ( http://gisco.be/images/gisco-old.png ). De grootste verandering is waarschijnlijk wel de nieuwe layout (met dank aan css zen garden voor de inspiratie :) en een redesign van de code.

Voila, als je eens tijd hebt, laat dan maar eens je kritisch oog vallen :)

Eén dingkje kan ik je alvast vertellen: er zijn wat problemen in IE met sommige pagina's waar random floating images worden getoont. Maar 'k wilde daar nu geen tijd meer aan verprutsen, kwestie van die website nog online te krijgen voor HO. Maar als er iemand een mogelijke oplossing weet: laat maar komen :)


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Aug 2006 18:18 
Offline
 
 

Geregistreerd: 20 Aug 2006 16:23
Berichten: 19
Woonplaats: Wetteren
Zeer mooi werk!

super overzichtelijk en een zeer aangenaam ontwerp

Ik kan maar op één ding een opmerking geven en dat zijn die tak&scouts logotjes die niet zo mooi uitkomen omdat die zeer moeilijk uit te knippen/te bewerken zijn aangezien je die online niet in deftige kwaliteit kan vinden. Maar daar kan je natuurlijk niks aan doen, anders moet je eens proberen van gewoon die logotjes rechts weg te laten en die tak-logotjes te vervangen door iets...

Toch blijft het een zeer mooi resultaat, en dan nog W3C valid :)


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Aug 2006 10:06 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 22 Jan 2004 0:00
Berichten: 773
Die slechte kwaliteit van de logootjes is ook deels te danken aan de ondermaatse png ondersteuning van IE waardoor ik gifs moet gebruiken en dus geen anti-aliasing heb (zelfde probleem met de kadertjes van de menu's). Maar eens IE7 standaard wordt is dat weer een probleem minder.

Enkel voorpagina is niet W3C valid omdat ik daar de bbcode functies van phpBB gebruik. Maar als ik eens niet weet wat te doen ga ik die ook nog wel eens 'patchen' :)


Omhoog
 Profiel  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertaald door phpBBservice.nl.