Scoutnet vzw

We connect scouts!
Het is momenteel 28 Apr 2024 0:36

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2004 12:29 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Mrt 2004 0:00
Berichten: 6
Hier is mijn eerst probeersel. Ik heb deze gemaakt in Dreamweaver MX 2004. Het wel nog een probeersel, het is de bedoeling dat deze wel nog uitgebreid wordt. Tevens zijn de foto's ook nog niet upgeload.
PS weet er iemand een heel eenvoudige manier om een propere gallery in te voegen. Ik ben wel een totale leek in PHP.

http://users.scoutnet.be/AkabeSintUrsmarus

Groeten Pepijn en alvast bedankt voor de hulp

mod: 19 maart


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2004 22:21 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Jul 2002 23:00
Berichten: 209
Woonplaats: Kortrijk, Gent, Antwerpen
Deze is open.


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2004 11:38 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Sep 2002 23:00
Berichten: 137
Woonplaats: Gent
- nu heb ik het gevoel dat er 2 "welkompagina's" zijn. Eerst klik je op logo om site binnen te gaan en dan staat er weer een pagina met enkel "welkom..." Fin, je snapt wel wat ik wil zeggen. Zo'n intropagina kan ermee door, maar dan verwacht ik op de eerste echte pagina ook wel al wat info (aankondiging activiteiten, laatste nieuwtjes, ... )
- gebruik niet te veel kleurkes. Bv contactpagina: zwart, rood, grijs en wit. Ik zou gaan voor een tekstkleur en een linkkleur. Opvallen van tekts kan dan met vet of cursief of onderlijnen.
- Die navigatie vind ik vreselijk moeilijk. Die links onderaan helpen wel. 't Zou misschien leuk zijn mocht je site ook toegankelijk zijn voor de akabe-leden en dan lijkt me een duidelijke navigatie een must (en dus niet dat kleine dingetje met die bollekes)