Scoutnet vzw

We connect scouts!
Het is momenteel 28 Mrt 2024 15:35

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 24 Feb 2005 17:16 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Jan 2003 0:00
Berichten: 221
Woonplaats: Scheldewindeke
http://www.scoutswindeke.be/

Nog steeds niet helemaal af (foto-album is nog niet geïntegreerd, ..), maar toch al eens benieuwd...

_________________
Als het konijn niet in de hoed wil ...


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Feb 2005 19:18 
Offline
Site Admin
Site Admin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 17 Jul 2002 23:00
Berichten: 1522
Woonplaats: Wetteren
Jullie zitten niet in de finale van de Jeugdwerksite van het Jaar... Een beetje vreemd en vooral jammer, want ik vind hem prachtig!

Misschien is het wel omdat hij "te professioneel" is (zowel qua code als qua inhoud) - dat hoor je over de onze ook soms zeggen - hoewel het mij niet stoort eigenlijk...

Ik heb maar één (persoonlijke) opmerking: de breedte van het rechtermenu is fluid, maar het lijkt me een stuk beter om het een vaste breedte te geven. Op mijn resolutie (1280x1024px) is het nogal onhandig/overdreven breed (en ja, ondanks de grote schermresolutie surf ik meestal met een browser op volledig scherm). Op de breedte van 1024x768px of zelfs 600*800 is het veel beter. Waarom niet die breedte als vaste waarde geven?

En inderdaad, het foto-album is ook aan vervanging toe. Maar voor de rest: een site die *af* is - respect!

To


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Feb 2005 19:49 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Jan 2003 0:00
Berichten: 221
Woonplaats: Scheldewindeke
'breedte': ik ga eerder uitkijken om een maximum-breedte aan de site op te leggen. 't Probleem is dat ik dan wel nog wat anders moet veranderen opdat de site er bij toepassing van de maximumbreedte goed uitziet. Als ik ooit eens tijd vind ... .

'te professioneel': houdt dit ook in dat de site er niet 'scouts' genoeg uitziet, te koel, te strak misschien?

'jws05': ik ging er eigenlijk ook van uit dat scoutswindeke.be erbij zou zijn, maar ik zie dat er gelukkig veel scoutnetters bij de laatste 20 zijn. Mijn favoriet is toch KSJ Knokke. Het niveau lijkt ook veel hoger te liggen dan vorig jaar.

_________________
Als het konijn niet in de hoed wil ...


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 28 Feb 2005 13:52 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Jul 2002 23:00
Berichten: 209
Woonplaats: Kortrijk, Gent, Antwerpen
Vroeger was er toch een vaste breedte op deze site hé?

Vaste breedtes vind ik altijd zo jammer omdat mijn scherm dan maar half gebruikt wordt en ik meer moet scrollen. Een maximale breedte van 1024 ofzo is wel een goed idee om al te lange lijnen tekst te vermijden. Jammer dat IE het niet snapt op de manier waarop ik dit geprobeerd heb.

Jammer dat jullie er niet bij zijn, vreemd zelfs.
Vorig jaar liet ik al weten dat scoutswindeke.be mijn favoriet was, zit gewoon prachtig in elkaar, inderdaad heel professioneel maar dit zou toch geen reden mogen zijn om niet geselecteerd te worden.

Inderdaad opnieuw opvallend veel scoutsgroepen, wij worden goed ondersteund en hebben al langer toegang tot goede betaalbare webruimte dan andere jeugdbewegingen. Dank u Scoutnet.

(Mijn site is zonder aanpassingen opnieuw geselecteerd.)


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 28 Feb 2005 14:32 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 17 Jan 2003 0:00
Berichten: 483
Woonplaats: boekhoute
hellow

Even mijn heel persoonlijke mening: goeie site, goeie code, de site is ook goed up to date, je vindt er alles snel terug,...
Als ik dan één negatief puntje mag geven dan zal het toch wel zijn dat ik de site iets te 'wit' vind (en daardoor lijkt hij misschien net zo professioneel). Misschien wat meer kleur insteken ? (dat is natuurlijk allemaal heel erg persoonlijk)

Wijzelf, scoutsboekhoute, zijn ook terug geselecteerd, zonder eigenlijk moeite te doen bij het stemmen (enkel 1 mail rondgestuurd) en zonder onze site aan te passen. We zien zaterdag wel wat het wordt... Wel is me ook opgevallen dat het niveau van de sites in de top 20 toch hoger ligt dan vorig jaar.

Leve scoutnet !


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 28 Feb 2005 21:08 
Offline
Site Admin
Site Admin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 31 Aug 2002 23:00
Berichten: 473
Woonplaats: Tongerlo
... en dit jaar zit Scoutnet ook mee in de jury. Laat de steekpenningen maar komen 8)


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 13 Sep 2006 9:50 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 22 Mrt 2005 0:00
Berichten: 353
Citaat:
Fatal error: Cannot redeclare WebgroupsModule::$action in /scoutnet.be/users/scoutswindeke/public_html/includes/WebgroupsModule.php on line 18


ai, das niet zo goed


Omhoog
 Profiel  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertaald door phpBBservice.nl.