Scoutnet vzw

We connect scouts!
Het is momenteel 29 Mrt 2024 12:19

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 12 Okt 2006 17:55 
Offline
 
 

Geregistreerd: 14 Nov 2005 19:42
Berichten: 8
Gegroet,

ons forum http://www.vvksmheverlee.be/forum/phpBB2/ is infested met spyware. Het is er zowaar in aan het verzuipen!
Zoals je kan zien op de index pagina van het forum zijn er 26600+ berichten. Jawel 26000!!! Zeer actief forum hebben wij :D
Alleen jammer dat er daar maar 600 deftige, van echte users, bij zitten.

Ik heb besloten om er een nieuw forum op te zwieren (of dat nu een nieuwe versie van phpbb gaat worden of iets anders, dat moet ik nog bekijken). Maar ik zou in ieder geval de geregistreerde gebruiks willen bewaren en die zowat 600 deftige berichten ook.

Om van die zowat 26000 spamberichten af te geraken heb ik via phpmyadmin al zo'n 20000 berichten verwijderd, maar phpbb bewaart die gegevens in 2 verschillende tabellen: php_posts en php_posts_text.
In die php_posts_text heb ik dus al manueel, zoveel mogeiljk de spam verwijderd, beetje tijdrovend, maar uiteindelijk niet zo moeilijk aangezien de username (waarop je kan sorteren)meestal wel boekdelen sprak.

Maar -en nu komt het- in php_posts is dat verwijderen niet zo evident. Je kan helemaal niet afleiden welke berichten spam zijn en welke niet.
Met als gevolg dat ik nu een heleboel van de volgende lege pagina's heb http://www.vvksmheverlee.be/forum/phpBB2/viewtopic.php?p=20293&sid=ede70522c92e0db30405610a0d237717#20293

Weet er iemand hoe ik daar makkelijk vanaf geraak?
Hetzij via een phpbb plugin ?
Is er misschien een functie in de nieuwe versie van phpbb (of van een ander forumsoftware) waarmee ik dit probleem makkelijk opgelost krijg)?
Hoe kan ik in phpmyadmin een querry uitvoeren om de nodige info uit die 2 tabellen te halen?

Of is er misschien nog een andere optie ?

Alvast bedankt!


Omhoog
 Profiel  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertaald door phpBBservice.nl.