Scoutnet vzw

We connect scouts!
Het is momenteel 28 Mrt 2024 12:46

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Sep 2006 7:16 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 22 Mrt 2005 0:00
Berichten: 353
MouseKiller schreef:
mja maar het probleem met zo'n type van site is het up to date houden
wa ge zegt van, laat die dan de nieuwe voorrang krijgen. mja eerlijk gezegd vindek dat die dan weg moeten. verkeerde informatie is slechte informatie
wikipedia principe, daar zit iets in, maar dan blijfde volgens mij na nen tijd tijd nog altijd met lokalen zitten die al lang ni meer up to date zijn


maar als verhuurder hebt ge alle belang bij dat het zaakje up to date blijft.
En als ge het dan echt zeer groots wilt aanpakken, dan moet ge er ineens zoveel mogelijk volk bij betrekken, dus niet enkel een paar scoutsjes, maar ook chiro, ksa, klj, verhuurders, enfin, iedereen die er baat bij heeft...


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 13 Sep 2006 13:36 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Apr 2005 23:00
Berichten: 58
Woonplaats: Ghent
nja het is op zich nie evident.

ik ben deze week op het FOS kantoor de mappen gaan inkijken met alle binnengebracht kampfiches / evaluaties van andere groepen en het is me duidelijk geworden dat er zooo veel verschillende noden / gewoontes zijn.

Er zijn groepen van 70 man die meer dan 900€ uitgeven voor een grasland voor 14 dagen, wat ik extreem duur vind.
(500€ voor 100 man - 10 dagen is voor ons de richtprijs = 0.5€/pppn)

Maar ik blijf van de overtuiging dat je het beste kampterrein vind door zelf te zoeken of via een kennis een gouden tip te krijgen.

Daarom heb ik reeds wat zoekwerk gedaan, en enkele tereinen/gebieden geselecteerd en trek ik er morgen met de corsa heen :)
Gewoon wat boeren aanspreken , wat rondzien en kijken/ op gevoel afgaan wat het beste is !


Het was/is dan ook niet de bedoeling om een volledige lijst op het forum te plaatsen, maar eerder eens mee te delen wat voor jou de droomlocatie v/e grootkamp was/is.


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 20 Sep 2006 18:54 
Offline
 
 

Geregistreerd: 06 Aug 2006 23:11
Berichten: 21
Geloof het of nie maar wij hebben vorig weekend een bangelijk gratis terrein gevonden in de buurt van Virton :P

Theeft wel vrij veel hellende stukken (tis daar een en al helling in die streek) maar meer als voldoende platte stukken voor tenten en dergelijke.

Kort samengevat:

VOORDELEN

- Zeker 2 hectare groot waarvan voldoende platte stukken.
- In het midden wat bebossing met grote schaduwplekken (plat!).
- Naast een "beekske" waar echter niet al te veel water in te bespeuren viel.
- Bos(ke) vlak naast het terrein zag er vrij ontoegankelijk uit maar ons gasten maken wel nen "natuurlijken" doorgang voor te sprokkelen.
- Volledig afgelegen van de bewoonde wereld, geen huis te bespeuren in kilometers omtrek.
- Enorme bossen op 200 meter afstand, vrij platte loofbossen, perfect voor in te spelen en te sprokkelen.
- Sprokkelen en kampvuur toegestaan.

NADELEN

- Vrij steile helling met kiezel/stenen maar wel breed genoeg voor ne camion, zou geen probleem mogen zijn.
- Geen water aanwezig op't terrein, moet ge zelf regelen. In het dorp zijn er echter voldoende bronnen met drinkbaar water, zullen dus moeten over en weer rijden met bidonnen. Terrein ligt op 3 km van het dorp.
- Elentriek ook nie aanwezig moest ge da nodig hebben.
- Vuilzakken en dergelijke te regelen met de gemeente.

De lokatie ga'k voorlopig nog nie onmiddelijk vrijgeven omda het zou kunnen dat we bevriende groepen dit adres doorspelen :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 02 Jul 2007 21:51 
Offline
 
 

Geregistreerd: 25 Aug 2003 23:00
Berichten: 42
Woonplaats: Oelegem
Is er iemand die misschien een (zoals hierboven reeds vermelde) "gouden tip" heeft voor een mooie locatie in de provincie Limburg?
Het zou voor zo'n 300 personen zijn, uiteraard voor volgende zomer.

Ik zal hier binnenkort ook nog enkele kamplocaties van de afgelopen jaren plaatsen, maar moet eerst nog even de gegevens opvragen bij onze huidige grl.

Alvast bedankt!


Omhoog
 Profiel  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertaald door phpBBservice.nl.