Scoutnet vzw

We connect scouts!
Het is momenteel 28 Mrt 2024 20:21

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 19 Apr 2006 0:27 
Offline
Site Admin
Site Admin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 17 Jul 2002 23:00
Berichten: 1522
Woonplaats: Wetteren
Ja, we zijn trots op onze nieuwe lokalen.
Na 13 jaar zwoegen en onderhandelen staan ze er, misschien wel de mooiste jeugdlokalen van België.

Op vrijdag 28 april 2006 om 19u worden ze officiëel geopend. Met de nodige speeches, maar ook met een gratis receptie, gratis vaten, gratis optreden, gratis fuif. Right and yes indeed: dat mag je niet missen!

Meer info in de uitnodiging op http://www.scoutsmeerdaal.be. Kom gerust af!

Virtuele linker,

To


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 19 Apr 2006 0:35 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 27 Sep 2004 23:00
Berichten: 661
Proficiat met jullie lokalen, maar de mooiste staan toch wel bij ons zunne ;) :P :twisted:


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 19 Apr 2006 7:53 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Feb 2004 0:00
Berichten: 173
Inderdaad proficiat. Ziet er heel mooi uit op foto.

Ik zal iedereen toch moeten teleurstellen, de mooiste lokalen zijn (worden eigenlijk) de onzen. Ge komt nog niet tot aan onze knieën :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 19 Apr 2006 10:08 
Offline
Site Admin
Site Admin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 17 Jul 2002 23:00
Berichten: 1522
Woonplaats: Wetteren
Bolle schreef:
Proficiat met jullie lokalen, maar de mooiste staan toch wel bij ons zunne

Naar West-Vlaamse norm wel. :D

Zomboolio schreef:
Inderdaad proficiat. Ziet er heel mooi uit op foto.

Ik zal iedereen toch moeten teleurstellen, de mooiste lokalen zijn (worden eigenlijk) de onzen. Ge komt nog niet tot aan onze knieën :D

Ik ben benieuwd. Mag ik dan ook gratis komen drinken en feesten bij jullie? :P

To


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 19 Apr 2006 11:45 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 27 Sep 2004 23:00
Berichten: 661
To schreef:
Bolle schreef:
Proficiat met jullie lokalen, maar de mooiste staan toch wel bij ons zunne

Naar West-Vlaamse norm wel. :D


Idd :p


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 19 Apr 2006 14:23 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 13 Jan 2004 0:00
Berichten: 269
Woonplaats: Sint-truiden
sorry maar ik moet toegeven dat het echt wel de mooiste lokalen zijn die ik al gezien heb! WOOW
ik ben onder de indruk !!

(y)


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 19 Apr 2006 14:47 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Feb 2004 0:00
Berichten: 173
Geachte dhr To en dhr bolle,

waaruit denken de heren To en Bolle, hieronder simpelweg To en Bolle genoemd, te mogen concluderen dat ik van West-Vlaamse origine ben? Ik wil hic et hunc duidelijk onderstrepen dat bovenstaande conclusies gefundeerd zijn op roddels en voorbarige conclusies. Ik wens dan ook mijn bezorgdheid uit te drukken voor het onrecht dat mij aangedaan is en voor de beledigingen die aan mijner adres gelaten zijn. Daarvoor vraag ik, zoniet eis ik, oprechte excuses, 10 wees-gegroetjes en 20 Onze-Vaders. Indien To en Bolle mijn eisen niet willen inwilligen, zie ik mij genoodzaakt verdere stappen te ondernemen, zijnde het inlichten van de Scouts der Scoutsen, Rudy Verhoeven (Rudiger voor de vrienden en dus voor mij...)! (*met verheven stem*) En ik kan je verzekeren, de Rudiger wilt ge niet kwaad zien! (Rudy, we love youuu).

Hoogachtend,
Zomboolio
Oost-Vlaanderen Boven !!

ps1: het is natuurlijk waar dat de West-Vlaamse regio's ver achtergesteld zijn op de andere Belgische streken. Dat wil en kan ik natuurlijk niet ontkennen.

ps2: weeral 10 minuten verspild aan nutteloos gezever :)

ps3: onze lokalen zijn zooo mooi *kuch* *kuch* dat ze gewoonweg niet op foto kunnen vastgelegd worden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 19 Apr 2006 16:01 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 27 Sep 2004 23:00
Berichten: 661
Haasrode ligt tegen leuven, en ik ben van brugge.
To kwam met gillwell naar onze lokalen overnachten, en idd voor west-vlaamse norm hebben wij mooie lokalen (behalve die stomme hoek :p)

Maw, wij danken u voor de zever, deze aantijgingen waar nul ter uwer gericht :)


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 19 Apr 2006 16:19 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 17 Jan 2003 0:00
Berichten: 483
Woonplaats: boekhoute
tjah, Ik zal maar niet vermelden dat onze lokalen de beste zijn natuurlijk :roll:.

En om er voor te zorgen dat we der ook digitaal in kunnen rondlopen, heeft er iemand van ons terrein en lokalen een level voor in Call Of Duty gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 19 Apr 2006 16:52 
Offline
Site Admin
Site Admin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 17 Jul 2002 23:00
Berichten: 1522
Woonplaats: Wetteren
Zomboolio schreef:
Indien To en Bolle mijn eisen niet willen inwilligen, zie ik mij genoodzaakt verdere stappen te ondernemen, zijnde het inlichten van de Scouts der Scoutsen, Rudy Verhoeven (Rudiger voor de vrienden en dus voor mij...)! (*met verheven stem*) En ik kan je verzekeren, de Rudiger wilt ge niet kwaad zien! (Rudy, we love youuu).

Daar Rudy van Kortenberg afkomstig is (Oooost-Braaaabant, Ooooost-Braaaabant), ga je niet ver geraken vrees ik. :P

Zomboolio schreef:
Oost-Vlaanderen Boven !!

Nu spreken we! Na Vlaams-Brabant inderdaad de betere provincie.

Zomboolio schreef:
ps3: onze lokalen zijn zooo mooi *kuch* *kuch* dat ze gewoonweg niet op foto kunnen vastgelegd worden.

Geen probleem, ik wil ze in real life zien, tijdens de gratis receptie met gratis optreden, of gratis fuif, met gratis pintjes waar jij voor gaat zorgen. 8)

To

(West-Vlaming of Limburger: iedereen oké hoor)


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 19 Apr 2006 18:16 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Feb 2004 0:00
Berichten: 173
Citaat:
Haasrode ligt tegen leuven, en ik ben van brugge.
To kwam met gillwell naar onze lokalen overnachten, en idd voor west-vlaamse norm hebben wij mooie lokalen (behalve die stomme hoek :p)

Maw, wij danken u voor de zever, deze aantijgingen waar nul ter uwer gericht Smile

Had ik dus totaal verkeerd gelezen. k zag mijn naam ipv van Bolle boven diene quote. (dom, dom, dom). 'k zal een zonneslag opgelopen hebben denk ik. :oops: Als ik mijne post nu herlees, komt die wel héél belachelijk over. :)

Citaat:
Geen probleem, ik wil ze in real life zien, tijdens de gratis receptie met gratis optreden, of gratis fuif, met gratis pintjes waar jij voor gaat zorgen. Cool
Ochottekes, meneer moet es uitpakken met zijn nieuwe lokalen annex stevaert-gewijze inwijding se :wink: Awel se, bij ons gratis bier, gratis fuif, gratis receptie en exclusief en gratis duet van Frans Bauer met Eddy Wally EN Willy Sommers!
ps: lopen de festiviteiten door tot na het weekend, want dan wil ik wel eens afkomen om een paar gratis pinten in m'n botten te kappen. 8)


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 19 Apr 2006 20:50 
Offline
Site Admin
Site Admin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 31 Aug 2002 23:00
Berichten: 473
Woonplaats: Tongerlo
Soit, Scoutnet zal in grote getalen aanwezig zijn op deze niet-te-versmaden receptie, het moment dus om je crew eens van dichtbij te bewonderen


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 19 Apr 2006 21:11 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 27 Sep 2004 23:00
Berichten: 661
Ruik ik daar belangenvermenging of vriendjespolitiek ? :p (Tis e graptjen é pol)


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 19 Apr 2006 21:34 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 22 Jan 2004 0:00
Berichten: 773
Ok, ok effe information overload op dit topic!! Veel te veel om op te replyen :p

Ik ben ten eerste tenzeerste beledigd door Zomboolio die beledigd is wanneer mensen denken dat hij van West-Vlaanderen komt. Niet in het minst omdat ik zelf van West-Vlaanderen ben!

Ten tweede, To, gij zijt gewoon met Liesbeth op Gillwell geweest! En dan nog eens gaan slapen in de lokalen van Bolle!? En blijkbaar ook nog eens in Merkenveld op 20 meter van het gouwcentrum van Gouw Noordzee? Ge zijt dus nu officieel zelf geverwestvlaamsdt ! (100% authentiek West-Vlaams woord)

@Call of Duty scoutslokaal map: lol @ idee om een map te maken van je scoutslokaal en lol @ de erbarmelijke toestand van said scoutslokaal :p (of komen die gaten in het dak door de hevige gevechten?)

En dan ook nog: Eddy Wally is not a crime!


Ik dank U.


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 19 Apr 2006 22:25 
Offline
Site Admin
Site Admin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 17 Jul 2002 23:00
Berichten: 1522
Woonplaats: Wetteren
Zomboolio schreef:
Ochottekes, meneer moet es uitpakken met zijn nieuwe lokalen annex stevaert-gewijze inwijding se :wink: Awel se, bij ons gratis bier, gratis fuif, gratis receptie en exclusief en gratis duet van Frans Bauer met Eddy Wally EN Willy Sommers!

All right, ik zal er zijn! 8)

Zomboolio schreef:
ps: lopen de festiviteiten door tot na het weekend, want dan wil ik wel eens afkomen om een paar gratis pinten in m'n botten te kappen. 8)

Naaaah, het kan niet alle dagen feest zijn. Maar met wat geluk kan je er vanaf volgend werkjaar wel op weekend (nee, nu nog geen aanvragen op mij afschieten).

jant schreef:
Soit, Scoutnet zal in grote getalen aanwezig zijn op deze niet-te-versmaden receptie, het moment dus om je crew eens van dichtbij te bewonderen

Wat jant nog niet weet, is dat hij eigenlijk als promo-girl moet rondlopen.

Bolle schreef:
Ruik ik daar belangenvermenging of vriendjespolitiek ? :p (Tis e graptjen é pol)

Er is inderdaad veel zwart geld aan te pas gekomen. Onze groepskas is geplunderd, mààr Scoutnet zal ten minste aanwezig zijn! (oef)

hopla schreef:
Ten tweede, To, gij zijt gewoon met Liesbeth op Gillwell geweest! En dan nog eens gaan slapen in de lokalen van Bolle!? En blijkbaar ook nog eens in Merkenveld op 20 meter van het gouwcentrum van Gouw Noordzee? Ge zijt dus nu officieel zelf geverwestvlaamsdt ! (100% authentiek West-Vlaams woord)

Ik beken: dat klopt. Krijg ik een eremedaille van Gouw Noordzee omdat ik het werkwoord *ja* nu kan vervoegen? :)

To


Omhoog
 Profiel  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertaald door phpBBservice.nl.