Scoutnet vzw

We connect scouts!
Het is momenteel 28 Mrt 2024 10:24

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 23 Jun 2006 21:08 
Offline
Site Admin
Site Admin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 17 Jul 2002 23:00
Berichten: 1522
Woonplaats: Wetteren
<p align="center">Afbeelding</p>

Beste vrienden!

Het is weer zover... Voor de vijfde keer gaat het kleinste festival van België in concurrentie met het grootste. Een wei met 280.000 beesten versus een kottuin voor dik 200 man. Kwantiteit versus kwaliteit. Welkom op Schapenrock!

Voor wie niet mee is: Schapenrock is een uniek en gezellig festival uit Leuven. We brengen artiest en publiek tegen een ongezien lage prijs bij elkaar. Jonge maar laaiend enthousiaste bands uit heel Vlaanderen geven het beste van zichzelf. De artiest en zijn publiek, niet meer, niet minder.

Uit maar liefst 97 kandidaturen selecteerden we 13 groepen uit Vlaanderen en Nederland die je op 1 en 2 juli 2006 gegarandeerd zullen verleiden. Zoals gewoonlijk mag je een mix verwachten van de meest uiteenlopende genres: van power-pop of elektronische dancedrums over grunge, jazz en cabaret tot (Westvlaamse) kleinkunst: allemaal anders, allemaal verbazingwekkend goed!

Bovendien: Schapenrock is spotgoedkoop. 3 euro in voorverkoop en - het nog steeds belachelijk lage - 5 euro aan de kassa. En alsof dat allemaal nog niet te weinig is, zijn ook de consumptieprijzen met 1,20 euro voor een pintje beneden elke Leuvense norm. De gepatenteerde Schapensfeer krijg je er gratis bij. Om een kaart te resereveren, stuur je me maar een mailtje(to@schapenrock.be). Zonder kaart zorg je best wel dat je op tijd komt, want de wei is niet groot en vol is vol!

Nog niet overtuigd? Bekijk http://www.schapenrock.be, beluister de groepen of bekijk de foto's en videomontages van de voorbije jaren.

Rockgroet en hopelijk tot volgend weekend!

To
Schapencrew


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 23 Jun 2006 23:55 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Jul 2003 23:00
Berichten: 96
Woonplaats: edegem
Ik heb die site vorig jaar als eens bekeken , en moet zeggen uiterst origineel concept.
Trouwens der hebben al scoutsers van bij ons gespeeld vorig jaar op schapenroch: The Kings Alive (wooronder ook den drummer van King Freddy).

Doe zo verder zouk zeggen!

(jammer maar helaas ben ik bij mn kapoenen op kamp)


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Jun 2006 23:56 
Offline
Site Admin
Site Admin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 17 Jul 2002 23:00
Berichten: 1522
Woonplaats: Wetteren
goedaardigeKEA schreef:
Trouwens der hebben al scoutsers van bij ons gespeeld vorig jaar op schapenroch: The Kings Alive (wooronder ook den drummer van King Freddy).

Inderdaad. Vorig jaar stonden The Kings Alive en "King Freddy And The Lazy Intercoolers Featuring The Red Bar Beauties" op het podium (voor hun barbecue was ons podium helaas te klein :wink:).

goedaardigeKEA schreef:
Doe zo verder zouk zeggen!

Wel eh, het zou best kunnen dat dit de allerlaatste editie wordt. Zeker niet omdat het niet succesvol zou zijn (in tegendeel), en ook niet omdat we geen zin meer hebben, maar omdat de kotbewoners die de boel 5 jaar geleden hebben opgestart, ondertussen bijna allemaal het kot uit zijn en we er dus stilaan uitgroeien. Gelukkig is de kans groot dat er in de plaats een nieuw en gelijkaardig initiatief komt.

goedaardigeKEA schreef:
(jammer maar helaas ben ik bij mn kapoenen op kamp)

Ik zou zeggen: installeer alvast een pc met internetverbinding en volg het festival live via de webcam... 8) 't Amusement op kamp!

To


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jun 2006 19:14 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 22 Jan 2004 0:00
Berichten: 773
To schreef:
goedaardigeKEA schreef:
Trouwens der hebben al scoutsers van bij ons gespeeld vorig jaar op schapenroch: The Kings Alive (wooronder ook den drummer van King Freddy).

Inderdaad. Vorig jaar stonden The Kings Alive en "King Freddy And The Lazy Intercoolers Featuring The Red Bar Beauties" op het podium (voor hun barbecue was ons podium helaas te klein :wink:).

King Freddy... is die ook niet eens op HO geweest?


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jun 2006 20:39 
Offline
Site Admin
Site Admin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 17 Jul 2002 23:00
Berichten: 1522
Woonplaats: Wetteren
hopla schreef:
To schreef:
goedaardigeKEA schreef:
Trouwens der hebben al scoutsers van bij ons gespeeld vorig jaar op schapenroch: The Kings Alive (wooronder ook den drummer van King Freddy).

Inderdaad. Vorig jaar stonden The Kings Alive en "King Freddy And The Lazy Intercoolers Featuring The Red Bar Beauties" op het podium (voor hun barbecue was ons podium helaas te klein :wink:).

King Freddy... is die ook niet eens op HO geweest?

Ja, op de laatste HO (nà Schapenrock dus 8)). Jaja, Schapenrock, een springplank voor de toekomst! :wink:

Btw: voor alle West-Vlamingen hier: dit jaar komt o.a. Het Zesde Metaal, West-Vlaams karakter op punt om door te breken... Zeg dat ik het gezegd heb!

To


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jun 2006 22:28 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 27 Sep 2004 23:00
Berichten: 661
Hopelijk gaat HO dit jaar een wat betere toer op ...

Ik ben ook op kamp als fourier met mijn ex-wouters :p


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 26 Jun 2006 0:26 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Jul 2003 23:00
Berichten: 96
Woonplaats: edegem
Hopelijk gaat HO dit jaar een wat betere toer op ...


Wat hebben de mensen van buiten Antwerpen toch tegen die uiterst sympathieke joviale groep?

OK de Dolfijntjes zijn niet naar HO gekomen, maar die mannen hebben het dan ook druk en den Wim is dan ook een uitstekend acteur die veel en hard werkt hé.

Wat wil je dan wel op HO? Post dit in het varia gedeelte op de Scouts en Gidsen Vlaanderen forum gedeelte zouk dan zeggen en dan zijt ge ineens content en heb je meer kans om geluisterd te worden...

Van mij part zou Hormonia ook mogen komen naar HO zunne!!!

(ps: allen komen naar HO want ik sta opt podium met de openings- en slotshow)


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 26 Jun 2006 8:14 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 27 Sep 2004 23:00
Berichten: 661
[offtopic]
Voor mij is dat al gelijk maar heb toch paar bedenkingen ...
- Een antwerpse groep is voor mij geen probleem maar ik dacht dat er op de laatste HO 2 groepen waren uit Antwerpen op het hoofdpodium ?
- Een dj kan volgens mij veel beter inspelen op een groep mensen dan een groepje zelf ...
- Wat hebben wij (spreek ik in naam van onze scoutsgroep) aan een antwerpenaar die wat in z'n dialect zit te zwanze over dingen die we toch niet kennen/weten ...
[/offtopic]


Omhoog
 Profiel  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertaald door phpBBservice.nl.