Scoutnet vzw

We connect scouts!
Het is momenteel 28 Mrt 2024 21:10

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 28 Feb 2005 17:18 
Offline
Site Admin
Site Admin

Geregistreerd: 08 Aug 2005 21:32
Berichten: 9
Uiteraard zijn alle Scoutnet webmaster hier op uitgenodigd :

Eindevenement Jeugdwerksite van het jaar

De Jeugdwerksitevanhetjaar zou niet geslaagd zijn zonder een heus eindevenement.
Zaterdag 5 maart 2005 vanaf 16.30u palmen we het Van Crombrugghe gebouw in. Je kan je inschrijven voor een gratis workshop, kan een andere jeugdorganisatie al gamend uitdagen, of gewoon van een drankje genieten aan de jws'05 bar. Hopelijk tot zaterdag 5 maart! (hieronder de volledige info of breng een bezoekje aan deze website: http://www.jeugdwerknet.be/jws05/event)


Programma Evenement:

LAN –Party:

Doe mee aan een heuse LAN party. Speel de leukste netwerk games tegen andere jeugdwerkers. Ben je een leek in dit soort van spelletjes dan helpt één van de begeleiders je snel op weg. Neen je eigen computer hoef je zelf niet mee te brengen, we hebben er zo’n 25 in netwerk klaarstaan.

De LAN party is doorlopend vanaf 16:30 tot ?. Je kan op verschillende momenten starten en stoppen.

Workshops:

Opgelet: De workshops zijn gratis. Inschrijven is noodzakelijk. Deelnemen kan vanaf 16 jaar.

open software:
Ben je het monopolie van Microsoft beu? Vind je al die programma’s ook onbetaalbaar?
Als alternatief is er “open software”. Wat is Linux, wat is open office? Welke alternatieven bestaan er voor Microsoft? Kom een kijkje nemen en laat een frisse wind waaien door je computer. (duur: 1 uur)

websitepromotie:
Jouw site rocks, maar je eindigde laatste bij de Jeugdwerksite van het jaar? Hoe maak je promotie voor jouw site? Hoe bereik je de juiste doelgroep? Wij verzamelden voor jou de tips. (duur: 1 uur)

case-modding:
Je droomde altijd al van een full-option-design pc? Je vindt je computer het toppunt van lelijkheid? In deze workshop tonen we je hoe je je pc-case een persoonlijke tint kan geven. Plexiglas plaatsen, logo’s spuiten, verlichting… Noem maar op, alles kan. (duur: 1 uur)
Inschrijving: klik hier

computerware:
Kan je de evolutie van de technologie nog volgen? Heb je net je video vervangen door een dvd en spreken ze al over biologische cd’s? Kom mee op tocht in multimedialand en laat je verrassen. Alleen het onmogelijke wordt mogelijk. (duur: 1 uur)

Uitreiking Jeugdwerksite van het jaar:

Het moment supréme. Wie word de jeugdwerk site van het jaar 2005? Om 20 uur starten we met de bekendmaking. We maken onmiddellijk ook de prijzen bekend.

Start om 20 uur.

De JWS’05 bar

Sfeervolle bar met muziek waar je gezellig kan genieten van een drankje, een babbeltje houden met andere jeugdwerkers,… en wie wel een feestje bouwen!

Doorlopend van 16:30 tot ???

Wegbeschrijving:
Vancrombrugghe Gebouw,
Godshuishammeke 20,
9000 Gent (zijstraat Sleepstraat)

Vlot bereikbaar vanuit station Gent-Sint-Pieters met tram 4.

Voor meer info en inschrijving voor de gratis workshops: http://www.jeugdwerknet.be/jws05/event of bram@jeugdwerknet.be


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 28 Feb 2005 19:45 
Offline
Site Admin
Site Admin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 17 Jul 2002 23:00
Berichten: 1522
Woonplaats: Wetteren
Wij zitten in de finale en dus zal ik er natuurlijk bijzijn. 'k Ben wel als fourier mee op Giverkweeend in Opglabbeek en zal er dus (nogwel tijdens het eten :P ) een ritje van 2 x 140km voor moeten plegen, maar dat hebben we er graag voor over natuurlijk. Helaas moet ik de workshops aan me laten voorbijgaan. De andere webmaster zit in Zuid-Afrika en euh... zal er dus ook niet kunnen bijzijn... :wink:

Wie komt er nog?

To


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 28 Feb 2005 21:10 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 05 Jul 2002 23:00
Berichten: 65
Woonplaats: Puurs
Hoi,

Ook wij zijn genomineerd, dus ik kom zeker af. Wij hebben dit weekend leidingsweekend om het kamp in elkaar te steken, dus ook ik verlaat even de groep om naar de uitreiking te komen.

Workshops zijn dus niet voor mij.

Mijn mede-webmaster ging nog kijken of hij meekon.

Komen jullie in uniform??

Groetjes, Wim


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 28 Feb 2005 21:11 
Offline
Site Admin
Site Admin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 31 Aug 2002 23:00
Berichten: 473
Woonplaats: Tongerlo
Scoutnet zal vertegenwoordigd zijn in Scoutnet uniform en -als we het niet vergeten- webmasterlintjes.


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 28 Feb 2005 23:32 
Offline
Site Admin
Site Admin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 17 Jul 2002 23:00
Berichten: 1522
Woonplaats: Wetteren
doomer schreef:
Scoutnet zal vertegenwoordigd zijn in Scoutnet uniform en -als we het niet vergeten- webmasterlintjes.

Feest! :wink:

Natuurlijk uniform aandoen!

To


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2005 0:10 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 17 Jan 2003 0:00
Berichten: 483
Woonplaats: boekhoute
Ik weet niet of ik er zal zijn (hoop van wel), maar als ik kom, met uniform natuurlijk !


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2005 10:08 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Jul 2002 23:00
Berichten: 209
Woonplaats: Kortrijk, Gent, Antwerpen
Ik kan er enkel voor de workshops zijn. Voor de prijsuitreiking probeer ik iemand anders mee te nemen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2005 23:56 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 27 Sep 2004 23:00
Berichten: 661
Ik zal er als enigste webmaster ook proberen te zijn :p


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2005 13:24 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Jul 2002 23:00
Berichten: 209
Woonplaats: Kortrijk, Gent, Antwerpen
Ik kan er helemaal niet meer bij zijn (familieverplichtingen).
Toevallig zijn er drie takken die samen op weekend gaan naar Gent, enkele leiding hiervan zal naar de prijsuitreiking komen en houden mij op de hoogte.
Amuseer jullie morgen en iedereen veel succes gewenst bij de bekendmaking. Opnieuw een scoutssite als winnaar!


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2005 19:08 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 15 Mrt 2004 0:00
Berichten: 55
Succes allemaal!


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Mrt 2005 14:16 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 27 Sep 2004 23:00
Berichten: 661
Iemand de uitslag al ?

Ik kon er toch niet zijn :(

Activiteit te lang uitgelopen en gladheid ..


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Mrt 2005 22:31 
Offline
Site Admin
Site Admin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 17 Jul 2002 23:00
Berichten: 1522
Woonplaats: Wetteren
Jupsa, ik ben er wel geraakt (al moet een mens er 320km en 4u rijden voor over hebben). Dit is ongeveer de uitslag:

Lokaal:
1. KSJ Knokke De Tokke
2. Scouts Meerdaal Haasrode
3. VVKSM Baden Powell Eeklo
4. Scouting Kalfort
5. Chiro Lovendegem Sint-Martinus & H. Veerle (?)
6. VVKS Michiel De Ruyter

Bovenlokaal:
1. Wel Jong Niet Hetero

Meer durf ik niet echt met zekerheid zeggen, maar van de 7 Scoutnetters zaten er 5 in de top 10. Ten opzichte van vorig jaar is er opnieuw vooruitgang: in de top 6 zijn er 4 Scoutnetters!

Meer info verschijnt morgen wel op http://www.jeugdwerknet.be/jws05/home. Ik vond het wel een leuke ontmoeting. En KSJ Knokke De Tokke mag zich terecht dé Jeugdwerksite van het jaar noemen. Ook aan alle anderen: proficiat!

Volgend jaar weer een scoutsgroep op één? :wink:

To


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2005 0:40 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 17 Jan 2003 0:00
Berichten: 483
Woonplaats: boekhoute
Hellow,

Wij, scoutsboekhoute, konden er helaas niet bij zijn, en ik hoor hier dus voor het eerst de uitslag... waarmee we zeer tevreden zijn natuurlijk. Ik had gehoopt er te kunnen zijn om eens kennis te maken met de scoutnetters, maar het zal dus voor een andere keer zijn...
Aan alle andere scoutnetters: ook proficiat !

en tegen volgend jaar willen we een nieuwe site klaarhebben, men weze dus gewaarschuwd :roll:

een stevige linker,
wim


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2005 15:51 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 27 Sep 2004 23:00
Berichten: 661
Wij zijn 13de geworden, en we bestaan 6 maand :)

Van een nieuwkomer gesproken ;)

Nuja op naar volgend jaar (waar ook wij enkele nieuwigheden zullen voor inbrengen)


Omhoog
 Profiel  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertaald door phpBBservice.nl.