Scoutnet vzw

We connect scouts!
Het is momenteel 28 Mrt 2024 13:23

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 12 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02 Mei 2007 7:20 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 22 Mrt 2005 0:00
Berichten: 353
Wat vond jij van van Jambé?


Ik was er als medewerker (Steward), en ik vond het zelfs als steward zwaar de moeite!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 02 Mei 2007 9:23 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Feb 2004 0:00
Berichten: 173
Wel, de zaterdag op de gouwgrond was heel fijn (goede organisatie, alles begon stipt) met als kers op de taart enkele optredens 's avonds waar een nooit geziene sfeer heerste. Lang leve gouw Waas!

's Anderdaags vond ik een stuk minder. Vroeg opstaan (6u), veel aanschuiven en wachten, overvolle metro's, dat gaat gauw vervelen. Na liters uitgezweet te hebben in de metro, hop naar de parade dan. Wéér aanschuiven, nog trager dan een bomma met looprek naar den Heizel sjokken... Aangekomen aan het stadion, wéér wachten en aanschuiven, het duurde echt wel lang eer je naar binnen mocht. De parade was natuurlijk heel indrukwekkend, maar om tussen te lopen was het een hel. Bovendien was het gevolg dat 50.000 man tesamen aankwam aan het stadion...

De sfeer in het stadion maakte echter veel goed, aangevuld met een 'prachtige' speech van onser eigenste 'Flup' en een spektakelshow (beetje vreemde show, maar zeker aangenaam en plezant om naar te kijken).

Over de organisatie, niets dan lof. 90 à 95 duizend man zonder al te veel problemen door Brussel loodsen is absoluut een hele opgave en mijn inziens is dat goed gelukt. Proficiat dan ook voor het Verbond en alle medewerkers!
Weet er iemand trouwens of die show voor jg's en givers op tijd begonnen was? De treinen waren de achillespees van de organisatie: "Volg de instructies en je zult je trein niet missen. Maak je geen zorgen...". Toch liep het volledig fout voor onze gouw, de trein is leeg in Sint-Niklaas toegekomen... Bij deze een welgemeende Fuck You naar de NMBS (vrijdagavond werden de uren nog veranderd, in Buizingen mochten we niet meer opstappen wegens een te volle trein...).

Conclusie, het was zeker goede reclame voor de scouts (tv en de gazet waren heel positef in hun berichtgeving). Al bij al, zeker de moeite waard om gedaan te hebben, maar voor mij was het goed voor ene keer om de honderd jaar.


Laatst gewijzigd door Zomboolio op 03 Mei 2007 17:30, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 02 Mei 2007 10:40 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 22 Mrt 2005 0:00
Berichten: 353
Zomboolio schreef:
Proficiat dan ook voor het Verbond en alle medewerkers!

dank u wel.

Zomboolio schreef:
Weet er iemand trouwens of die show voor jg's en givers op tijd begonnen was?

die was inderdaad te laat begonnen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 02 Mei 2007 12:26 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 06 Jan 2005 0:00
Berichten: 127
Woonplaats: Bredene
Ik was aanwezig vanaf woensdagmorgen in Brussel om de portiek te sjorren voor het stadion. Ik heb me geweldig goed geamuseerd, de show heb ik 3x gezien, de organisatie was in orde op enkele puntjes na (eten en communicatie). Ik heb veel mensen gehoord die onder de indruk waren van onze constructie dus ben toch wel fier:

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 03 Mei 2007 7:03 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 22 Mrt 2005 0:00
Berichten: 353
zou het kunnen dat de medewerkers overwegens Franstalig waren?

Ikzelf had die indruk, en velen met mij blijkbaar.


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 03 Mei 2007 16:54 
Offline
 
 

Geregistreerd: 27 Aug 2005 16:13
Berichten: 50
Woonplaats: Deurne
Bij mij sloeg het een beetje tegen.
(Leiding bij Kapoenen)

Door de uurregeling van de treinen kwamen wij pas rond 12 uur aan in het station waar we moesten zijn.
Dan een uur stappen (toch een eindje).
Daar aangekomen krijgen we te horen dat alle activiteiten al gedaan zijn.
Dus hebben we snel moeten eten en vervolgens moesten we al vertrekken naar het stadion. (1u30 in de massa staan) Dan 45 minuten show en vervolgens terug dezelfde weg.

De klein mannen hebben onderweg regelmatig zitten zagen (wat ik ook begrijp). achteraf zei wel iedereen dat ze het leuk vonden (mss doordat we de trein namen en in een groot stadion).

De organisatie zat redelijk goed in elkaar, ik denk dat dit vooral te wijten is aan de NMBS.

Ik kan geloven dat het geweldig was, maar zo heb ik het niet echt ervaren.


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 03 Mei 2007 18:01 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 31 Jul 2002 23:00
Berichten: 236
't was gewoon fantastish!

Zaterdag was het , zoals Zomboolio al shreef, op gronden van gouw Waas dik in orde. Alleen jammer dat ik die optredens gemist heb.

De zondag was indien mogelijk nog beter en met als afsluiter een show om nooit te vergeten.

Ook bij ons liepen de treinen in het honderd, maar dat neem ik er graag bij als je nagaat hoeveel volk er met de trein gekomen is.

Dus een wel gemeende BEDANKT aan den NMBS maar ook aan iedereen van de organisatie en ook aan alle groepen dat ze met zoveel gekomen zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 04 Mei 2007 10:28 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Feb 2004 0:00
Berichten: 173
caygull schreef:
Alleen jammer dat ik die optredens gemist heb.
Shame on you! Ik heb nog nooit een Emo (nieuwe rage bij de givers -> van die zwartzakken met piercingen en andere rommel in hun oren en lippen, met zelfmoordneigingen en toestanden) zo uit den bol zien gaan op Blauw van Marco Borsato en andere Vlaamse Schlagers die ten berde werden gebracht door Benny Bart en de Freddy's... :lol: Ge weet niet wat je gemist hebt!


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 04 Mei 2007 11:06 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 13 Jan 2004 0:00
Berichten: 269
Woonplaats: Sint-truiden
Vond het zalig... Ben wel de week daar voor ergens mijn hemd kwijt geraakt... Maar dit heb ik dan wel goed opgelost... Heb zondag heel de dag met mijn scoutnet t-shirt rond gelopen :-)


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 04 Mei 2007 11:09 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 13 Jan 2004 0:00
Berichten: 269
Woonplaats: Sint-truiden
Dries schreef:
Bij mij sloeg het een beetje tegen.
(Leiding bij Kapoenen)

Door de uurregeling van de treinen kwamen wij pas rond 12 uur aan in het station waar we moesten zijn.
Dan een uur stappen (toch een eindje).
Daar aangekomen krijgen we te horen dat alle activiteiten al gedaan zijn.
Dus hebben we snel moeten eten en vervolgens moesten we al vertrekken naar het stadion. (1u30 in de massa staan) Dan 45 minuten show en vervolgens terug dezelfde weg.

De klein mannen hebben onderweg regelmatig zitten zagen (wat ik ook begrijp). achteraf zei wel iedereen dat ze het leuk vonden (mss doordat we de trein namen en in een groot stadion).

De organisatie zat redelijk goed in elkaar, ik denk dat dit vooral te wijten is aan de NMBS.

Ik kan geloven dat het geweldig was, maar zo heb ik het niet echt ervaren.


Ik was medewerker bij de kapoenen op één van die spellekes... We hadden bij elk spel ongeveer een 300-400 kapoenen verwachten en we waren uiteindelijk slecht met een 100 per spel. Soit, de spellekes van de kapoenen waren echt wel tof.... Stom dat er zo weinig waren... mja


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 04 Mei 2007 18:41 
Offline
 
 

Geregistreerd: 27 Aug 2005 16:13
Berichten: 50
Woonplaats: Deurne
vinc schreef:
Ik was medewerker bij de kapoenen op één van die spellekes... We hadden bij elk spel ongeveer een 300-400 kapoenen verwachten en we waren uiteindelijk slecht met een 100 per spel. Soit, de spellekes van de kapoenen waren echt wel tof.... Stom dat er zo weinig waren... mja
Dat vond ik ook. Ik had er echt zin in (en de leden ook) maar jammer genoeg waren ze al gedaan.

De organisatie treft hier (zogoed als) geen schuld, ik denk dat dit vooral aan de nmbs lag. (Want de spelen langer laten duren ging ook niet voor de show...)


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Mei 2007 19:46 
Offline
 
 
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 06 Jan 2005 0:00
Berichten: 127
Woonplaats: Bredene
Wij hebben geen hinder ondervonden van de NMBS

Jammer dat voor veel groepen dat wel het geval was...


Omhoog
 Profiel  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 12 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertaald door phpBBservice.nl.