Scoutnet vzw

We connect scouts!
Het is momenteel 17 Nov 2024 22:53

Alle tijden zijn UTC + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 29 Jul 2003 18:52 

Gebruikers-avatar

probleem 1: <BR>Na het invoegen van een .sql (voorgevormde dbs struct) file krijg ik volgende foutmelding : <BR> <BR>Fout <BR>Extra opties om met tabellen te werken die gelinked zijn, zijn uitgeschakeld. Om te weten te komen waarom klik hier. <BR>--> <BR>PMA Database ... Niet Goed <BR> <BR>In de documentatie staat dat het mogelijk is dat dit moet ingesteld zijn in de rechten van de account? waarom is dit uitgeschakeld? <BR> <BR>probleem 2: <BR>Bij het deleten van sommige accounts door dat script is ook de .bashrc, .bash_profile, ed. gedelete, wanneer zijn jullie van plan die terug te zetten?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 29 Jul 2003 21:46 
Site Admin
Site Admin
Gebruikers-avatar

probleem 1: eigenaardig, met je mysql login heb je volledige toegang tot je eigen database <BR> <BR>probleem 2: inderdaad een probleem, want helaas zijn alle files verdwenen. Bij gebrek aan backup kunnen we ze dus ook niet terugzetten. We zijn ondertussen wel bezig aan een backupstrategie, dus alle tape sponsering is meer dan welkom.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 29 Jul 2003 22:38 
Site Admin
Site Admin

Beste Tim,
<BR>(1)
<BR>je gebruikt waarschijnlijk ´relaties´. Dit is idd uitgeschakeld. (net zoals bookmarks en pdf-schema) Kan je me eens die .sql-file bezorgen? (dan wordt het allicht wel duidelijk) <BR>zie ook opmerking ergens anders op dit forum.
<BR>Het heeft dus volgens mij niets met ´rechten´ te maken, want iedereen heeft normaal alle rechten op zijn database.
<BR>
<BR>(2)
<BR>.bash_profile kan je zelf terugzetten.
<BR>
<BR>Hieronder de inhoud van mijn profiel.
<BR>
<BR>--snip--
<BR>
<BR>zie <!-- BBCode Start --><A HREF="http://forum.scoutnet.be/help/bash_profile.txt" TARGET="_blank">hier</A><!-- BBCode End -->
<BR>
<BR>groeten,
<BR>Joris

Profiel  

Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur